Zakupy i medycyna estetyczna pod jednym dachem

Branża beauty przechodzi kolejne transformacje. Placówki kosmetyczne i medyczne jak La Perla coraz częściej stają się elementem galerii handlowej. Obiekty tego typu odwiedzają tysiące klientów. Nic dziwnego, że znane marki urodowe chcą właśnie w takim miejscu zaakcentować swoją obecność. Czy zakupy da się połączyć z dbaniem o urodę?

Estetyka na wyciągniecie ręki

Placówki medyczne stały się częstym elementem miksu usług, oferowanego w galeriach handlowych. Zarządcy obiektów coraz częściej dostrzegają konieczność poszerzania liczby miejsc, które nie są stricte związane z handlem. Muszą jednak pamiętać, że najemca, oferujący zabiegi z zakresu medycyny estetycznej ma specyficzne wymagania, które należy spełnić. Dotyczą one przede wszystkim restrykcyjnych kwestii higienicznych. La Perla jako jedna z pierwszych dostrzegła potencjał galerii handlowych. Prowadzenie takiej placówki w niczym nie odbiega od standardów, jakie klinika ma w swoich dotychczasowych punktach stacjonarnych. Wystarczy dość duża powierzchnia, na której można rozmieścić wszystkie niezbędne do pracy stanowiska. To kwestia wygody zarówno klientów, jak i samych zatrudnionych specjalistów.

Od manicure do mechanicznego peelingu

Rynek usług kosmetycznych, dostępnych w galeriach handlowych jest coraz bardziej pojemny. Wszystko zaczęło się od niewielkich punktów, w których można było wykonać manicure lub pedicure. Stoisko z kolorowymi lakierami bardzo często ustawiano gdzieś w rogu salonu fryzjerskiego. Dopiero z czasem, kiedy usługi, dotyczące paznokci rozwijały się i potrzeba było więcej miejsca na dodatkowy asortyment, zaczęły powstawać osobne salony piękności. Krótko po zabiegach na paznokcie branża beauty zaczęła proponować w galeriach handlowych usługi kosmetyczne. Mniej inwazyjne zabiegi, jak depilacja, zabiegi na twarz oraz stylizacja rzęs szybko znalazły swoje zwolenniczki. Kolejny etap to salony medycyny estetycznej jak La Perla. W tym przypadku oferta jest jeszcze bardziej zaawansowana.

La Perla, czyli błyskawiczne upiększenie

Jeszcze niedawno zabiegi upiększające i kosmetyczne wykonywano w zaciszu gabinetów. Jednak sporo osób omijało takie miejsca nie bardzo wiedząc, na co można w nich liczyć. W przypadku klinik, które mają swoje punkty w galerii handlowej, znika bariera obaw i niejasności. Każdy może wejść do środka i zapytać o zakres wykonywanych usług. Na co można liczyć w takim gabinecie? Na pewno na nowoczesne, zaawansowane technologie odmładzające, wyszczuplające i modelujące ciało. Ważną część oferty stanowi także diagnostyka stanu skóry, czyli analiza zmarszczek, przebarwień, naczynek i niedoskonałości. Zainteresowani mogą się dowiedzieć, jakie terapie będą dla nich odpowiednie. Nowością są tak zwane lunchowe zabiegi upiększające. Często są to autorskie zabiegi relaksacyjne i odprężające, w tym masaże i rytuały spa.

Galerie handlowe starają się odpowiadać na coraz więcej potrzeb klientów. To dlatego nie powinno dziwić, że poza ofertą zakupową coraz prężniej rozwijają się także usługi. Również te w zakresie medycyny estetycznej.